הצלם נפתלי לרר, בנו של הצלם המפורסם שוקי לרר, מבקש מגולשי 'חדשות JDN' לקרוא תהילים להצלחת הניתוח של אימו ושל אחיו, העוברים היום הליך של תרומת והשתלת כליה.
אחיו, יוסי, עובר טיפולי דיאליזה מזה שנה וכבר פעמיים נקבע לו תור להשתלת כליה שתציל את חייו, אך התורמים הבריזו ברגע האחרון בשל החשש להיפרד מכליה ולתורמה לאדם זר.
כעת הוא מבקש מהציבור להתפלל עבור יוסף אליעזר בן רחל לאה – ורחל לאה בת חנה, בתוך שאר חולי ישראל.





















על תורמי כליה לא כותבים "הבריזו"!
גם אם התחרטו, עצם הדבר שרצו לתרום זה כבר יותר מהאדם הממוצע
תכבדו.
מצטרפת עם כל הלב להערתך הצודקת