מעמד סיום הספה"ק ליקוטי מוהר"ן הנלמד במסגרת עמוד היומי ע"י כלל אנ"ש בראשות הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטער שליט"א שהתקיים במוצאי שבת פרשת לך לך בקהילת חסידי ברסלב שע"י מוסדות קרן אור בבית שמש.
במעמד נשמעו דברים חוצבים בגודל מעלת הלימוד בספה"ק מפי ראש החבורות הרה"ח ר' שאול סירוטה שליט"א. לאחר מכן נשא דברים מורנו הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטער שליט"א בגודל מעלת השיעורים הקבועים ובגודל מעלת הספה"ק ליקוטי מוהר"ן שהוא קודש קדשים ממש ושצריך להתחדש תמיד בלימוד זה. לאחמ"כ התקיימו ריקודים לכבודה של תורה.
מה יפו פעמייך כאשר התחילו לשיר את הניגון החדש שהלחין הגרי"ם שליט"א לרגל הוצאת ספר החדש "יומם" כאשר הגרי"מ שכטער שליט"א שר בדבקות ובשמחה במשך זמן רב
"יוֹמָם יְצַוֶּה ה' חַסְדּוֹ וּבַלַּיְלָה שִׁירוֹ עִמִּי תְּפִלָּה לְאֵל חַיָּי"
דברי הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר שליט"א במעמד





















חסר מנדט לאגודה בגלל שהוא אסר להצביע
ברוך השם שהרב שכטר, והרב בידרמן, והאדמור מראחמיסטריווקא, והאדמור מטשרנוביל,
והאדמור מבוהוש, והאדמור מסלאנים, ורבי צבי מאיר זילברברג, ורבי יצחק משה ארלנגר,
ועוד רבים שאינם דווקא מהעדה החרדית וסאטמער, ובכל זאת לא נפלו לרשת של החוב קדוש,
ולא שותפים לחילול השם הנורא שכל ח"כ "מתחייב" בכנסת הכופרים, לשמור חוקי העכו"ם
של המדינה, ולקיים כל החלטות הכנסת המנוגדות לשו"ע ותורת ישראל.