הטרור נמשך: מחבלים הגיעו בליל שבת עם רכב, סמוך לכוח צה"ל שפעל במרחב מנשה במסגרת פעילות ביטחונית שוטפת. המחבלים פתחו מתוך הרכב באש לעבר כוח של סיירת חרוב הצה"לית, הלוחמים השיבו באש מדויקת. בחסדי שמיים לא היו נפגעים מקרב כוחות צה"ל, אצל הפלסטינים דווח על לפחות שני מחבלים שחוסלו כאשר היו בתוך הרכב.
בתיעודים שהפיצו כלי תקשורת פלסטינים, נראה כיצד שני רכבים צה"לים מתקרבים משני הצדדים לרכב המחבלים, שפתחו בינתיים באש, וכוחות צה"ל הגיבו בירי משלהם. התיעוד מסתיים כאשר רכב המחבלים נראה מנסה להימלט מהמקום, אך בתיעוד נוסף שהופץ נראה רכב המחבלים מחורר מכדורי לוחמי סיירת חרוב – כאשר הוא דורדר לתוך קיר סמוך.
שני המחבלים שחוסלו הם מהזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי בג'נין, שבמהלך פעילות ליד כפר ג'בע ניסו לפגוע בלוחמי סיירת חרוב שחיסלו אותם כאמור. בצה"ל עדכנו בהמשך כי הצליחו לתפוס את הנשק איתו ניסו המחבלים לפגוע בלוחמים, הפלסטינים דיווחו שהמחבלים שחוסלו הם עז א-דין חמאמרה, בן 24 ואמג'ד ח'ליליה, בן 23. בנוסף, מת הלילה יזן סאמר אל-ג׳עברי, בן 19 שנפצע מאש צה"ל לפני כשבועיים. בכך מספר ההרוגים הפלסטינים מתחילת השנה עולה ל-19.
"במהלך פעילות יזומה הלילה סמוך לג'בע שבמרחב חטיבת מנשה, ירו מספר חשודים מרכב חולף לעבר כוח צה"ל שהגיב בירי לעבר הרכב. זוהו פגיעות", מסר דובר צה"ל. עוד נמסר בבוקר שבת, כי "לאחר סריקות ברכב ממנו ירו החשודים, איתרו הכוחות והחרימו נשק מסוג M-16". דובר צה"ל הדגיש לסיום בהודעה על ניסיון הפיגוע, כי "אין נפגעים לכוחותינו".
התיעודים מניסיון הפיגוע. צילום: פלסטיני





















משמח לקרוא ששנים מאויבינו נהרגו. הניסיון מראה שמחבלים שנהרגו מפסיקים את פעילותם נגדנו.
להרוס להם את הבתים ולגרש את משפחותיהם לסוריה.