דאגה בעולם התורה והישיבות: חלה החמרה במצבו של מרן הגאון רבי משה הלל הירש, ראש ישיבת סלבודקה.
ראש הישיבה מאושפז בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, לאחר שבבדיקות שגרתיות שבוצעו הבוקר, התגלה כי הרב סובל מדלקת ריאות וחום גבוה.
רק לפני מספר חודשים התגלה כי מרן ראש הישיבה חלה במחלה, ועובר הליך רפואי. כעת, הדאגה מתגברת.
בישיבת סלבודקה בבני ברק עצרו הערב את סדר הלימוד עקב ההחמרה במצב, והתלמידים נעמדו להתפלל לרפואתו.
הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמים שמים לרפואת מרן ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל בן מינדל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.





















ספר תורה שרוי בצער באו נקבל קבלה טובה מחשבה אחת לרפואתו השלימה וכמובן תפילות ולימוד ביתר שאת, רבים צריכים לו