הבוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופניים שהתמוטט במהלך רכיבה (ככה"נ על רקע רפואי) בשטח פתוח סמוך למחלף לטרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי, ביצעו פעולות החייאה ולאחר שחזר הדופק פינו לבי"ח שיבא בתל השומר, גבר כבן 57 במצב קשה.
חובש בכיר במד"א משה צובירי סיפר: "הובילו אותנו אל הגבר ששכב מחוסר הכרה לאחר שהתמוטט במהלך רכיבה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה. כאשר חזר הדופק פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשהוא במצב קשה."




















