זו השנה ה-85 לנס הצלתו של מרן בעל 'שבט הלוי' זיע"א שעלה מארצות אירופה לארה"ק במסירות נפש בשנת תרצ"ט, ביום זה מתכנסים המוני החסידים למעמד הודאה רבתית בהיכל ביהמ"ד הגדול בזכרון מאיר בני ברק, השנה שחל בשב"ק חנוכה התקיים המעמד במוצ"ש חנוכה נר ג' דחנוכה. בתחילת המעמד התקיים הדלקת נר חנוכה ע"י כ"ק האדמו"ר שליט"א, ואחמ"כ שוה"ט ומעמד הודאה רבתית.




















