פיקוד המרכז של צבא ארצות הברית (סנטקום) הודיע כי כוחותיו עיגנו הבוקר את המזח הצף שהקימו לחוף ברצועת עזה. הפיקוד הבהיר כי חיילים אמריקנים לא נכנסו לשטח הרצועה, והוסיף כי בימים הקרובים יועבר הסיוע ההומניטרי דרך המזח. "האו"ם יקבל את הסיוע ויתאם את הפצתו ברחבי הרצועה", נמסר.




















