השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: ״מי שהחליט על ״הפוגה טקטית״ לצורך מעבר הומניטרי במיוחד בשעה שטובי חיילנו נופלים בקרב הוא אוויל וכסיל שאסור לו להמשיך להיות בתפקידו. לצערי מהלך זה לא הובא בפני הקבינט והוא מנוגד להחלטותיו. הגיע הזמן לצאת מהקונספציה ולהפסיק את הגישה המטורללת וההזויה שרק מביאה עלינו עוד הרוגים ונופלים״.





















עמ"י הבנתם את המהלך?
שימו לב טוב:
השמאל רוצה (ועושה כל מה שאפשר כדי) שחמאס ינצח (ח"ו), גם ע"ח חיילנו הי"ו, הכל כדי להפיל את ביבי ולשלוט.
זה כל הסיפור.
ה' ירחם עלינו !!!
אם היית חכם הייתי עונה .אבל את לא
שיעצרו את המלחמה וזהו במקום כל הבלבול שכל הזה
אז במקום להתבכיין בתקשורת
תציבו לרה"מ אולטימטום
לממשלה הזו יש רק שם ימנית
אבל הכל הפוך
אם יורשה לי לנחש
גלנט צריך לנסוע לארה"ב
זה מה שדרשו ממנו
הבעיה שהוא הולך להביא נשק ותחמושת שיסייעו להגן על אזרחים וחיילים
אבל משלם בדם של חיילים אחרים
צודק וקנית עוד 10 קולות מהמשפחה שלי עוזבים ליכוד מתחברים בן גביר האמיתי
מנפילה לנפילה
מה שבן גביר לא מעניין
אים חשבתם שאנשי הקונספציה יקבלו שכל, אז טעיתם.
אלה המטרה היחידה שלהם זה להחריב את מדינת ישראל.
וגם את זה רשום במקורות, כבר ליפניי 2000 שנה.
אז מי שחכם ועיניו בראשו יודע שאסור יהיה להצביע להם. גם במידה ויצליחו ליגרור את המדינה לבחירות. אפילו במצב כזה בעייתי שאנחנו נימצאים בו
הגיע הזמן להעיף את גלנט הפחדן והרצי השפן ואת כל קציני הקונספציה .ומצדמשני להכניס מייד את בן גביר וסמוטריץ לקבינט המלחמה.
אנחנו חייבים לנצח במלחמה מול החמאס ולנצח את המסיטים והסרבנים.
נזיפה אחרונה לביב לפני פיטורים מראש הממשלה החליפי.
אוי אוי אוי הוא באמת כועס.