התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על גבר שהובא למרפאה מקומית בעספיא לאחר שככה"נ הוכש ע"י נחש. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח כרמל, גבר בן 60 במצב קשה, עם סימני הכשה.
פראמדיק מד"א סלים עזמי וחובש בכיר במד"א ישי לוי סיפרו: "חברנו לצוות הרפואי שהיו במרפאה, המטופל שכב כשהוא בהכרה. המשכנו את הטיפול הרפואי שכלל מתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."




















