סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס בחו"ל, מוסא אבו מרזוק, הצהיר כי ארגון הטרור ישחרר את שני החטופים הישראלים בעלי האזרחות הרוסית המוחזקים בשבי רק במסגרת הסכם הפסקת אש.
הבכיר אמר לתקשורת הרוסית כי "כאשר ישראל תקבל את ההחלטה, תהיה לשני האזרחים עדיפות, לכבוד הידידות שלנו עם הפדרציה הרוסית".




















