יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ נפגש הערב (שלישי) עם ראש ממשלת קטאר מוחמד אל תאני, בפריז. לגנץ התלוו מספר משפחות של חטופים הנמצאים בשבי בעזה ונשיא הקונגרס היהודי העולמי רון לאודר, כך נמסר מלשכתו.
אתמול, נפגש גנץ עם מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן בוושינגטון. גנץ הודה לבלינקן על מעורבותו העמוקה של הממשל גם בימים אלו במאמצים להשבת החטופים, וציין כי יש למתווה להשבת החטופים שעל השולחן תמיכה נרחבת הן בכנסת, והן בציבור הישראלי, וכי לנתניהו תהיה גם רשת ביטחון פוליטית להעבירו.
לצד זאת אמר גנץ, כי לאחר חודשים שבהם חמאס לא קיבל את המתווה, מצופה מהעולם שיתן גיבוי לישראל להגביר את הלחץ האזרחי והצבאי בעזה – זה מה שהביא את עסקת החטופים הראשונה, וזה גם מה שיזרז את הכרעת חמאס.




















