לאחר שאמש (שבת) שוגרה רקטה מרצועת עזה לעבר אזור כרם שלום, ועל רקע המשך ירי הרקטות מעזה לישראל, דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי מודיע הבוקר לתושבי מספר רחובות בנוסייראת כי עליהם לעזוב את בתיהם לקראת תקיפה של צה"ל במרחב.
בהודעה שפרסם הבוקר כתב אדרעי: "זוהי אזהרה מוקדמת לפני תקיפה! ארגוני טרור שוב משגרים רקטות מהאזור הספציפי הזה שהוזהר מספר פעמים בעבר. למען ביטחונכם, עברו מיד לאזור ההומניטרי".




















