השבוע התכנסו בחורי קיבוץ א' מישיבת "אוהל יוסף" בבני ברק, למעמד רב רושם של סיום מסכת נדרים, שנלמד בעמל ויגיעה במהלך הזמן האחרון. המעמד התקיים במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א בעיר ירושלים.
במעמד נשאו דברים, ראש הישיבה הגר"ע יוסף, והמשגיח הגאון רבי יהודה ברדה שליט"א.
בשיאו של המעמד הגיע לשאת דברים הראשל"צ הגאון הגדול רבי שלמה משה עמאר שליט"א – חמיו של רה"י. בדבריו שיבח את חתנו על העמדת התלמידים ועל מסירותו העצומה להצלחתם. הראשל"צ םנה לבחורים ואמר: "אשריכם שזכיתם לסיים מסכת קשה ועמוקה כזו, ואשריכם שזכיתם להסתופף בצילה של ישיבה קדושה זו, המגדלת את גדולי הדור הבא". לאחמ"כ הרחיב הגרש"מ בחשיבות הלימוד בעיון ובחזרות המרובות, והביע את התפעלותו מרמת השאלות שהופנו אליו על ידי הבחורים במהלך הערב. בסיום פצחו הבחורים בריקודים של שמחה של מצווה ולכבודה של תורה.




















