ביום ראשון ליל חמשה עשר בשבט ערך כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף – קרית גת שליט"א את השוה"ט לרגל 'ראש השנה לאילנות' בהיכל בית מדרשו הגדול ברחוב 'נועם ישראל' בשכונת 'רמות דוד' – קרעטשניף ק"ג.
במשך השוה"ט שוררו ניגונים לכבוד החג. והאדמו"ר נשא מדברות קדשו בגודל היום, ועל המצב השורר בעולם – כשהרבי האריך בדברו קדשו בשגב קדושת ארץ ישראל באומרו – שארץ ישראל הוא המקום הכי בטוח ליהודי ובפרט כעת בחבלי משיח.
לאחמ"כ בירך האדמו"ר על הפירות וברכת 'שהחיינו' בעמידה כמנהג אבותיו הק' לבית קרעטשניף, ולאחמ"כ התרומם הרבי לריקוד. בסוף השוה"ט עברו כל הקהל והאדמו"ר שליט"א חילק פירות ארץ ישראל משבעת המינים.




















