אש ותמרות עשן: תיעוד מיוחד מרצועת עזה שעולה בלהבות • גלריה
צלם פלאש 90, חיים גולדברג, יצא לדרום הארץ ותיעד את המלחמה ברצועת עזה - מהצד הישראלי • בתיעוד נראים מסוקים ומטוסים תוקפים בשטח הרצועה • ניתן לראות בניינים ושטחים שלמים עולים באש • גלריה מיוחדת
בורא עולם הטעה אותם, הם חשבו לנצל עד הסוף את הרחמנות שלנו, ועכשיו קיבלו "פרומו" למה שעתיד ה' לעשות להם
זוהר
דצמבר 4, 2023 3:32 pm
תמונות לתלות בסלון
אחות
דצמבר 4, 2023 3:45 pm
מעט מידי ומאוחר מידי. ימין ושמאל רק חול חול. תוצאה יחידה מתבקשת
שמאלני שהתפכח
דצמבר 4, 2023 5:37 pm
לא לעשות לנו פוזות עם מעט עשן.
להכות ולכתוש באוייב עד בלי די.
עזה צריכה להיות מישור ללא כל בלט של דומם וחי.
להשמיד אותם עד כלות.
האמון שלנו במדינה יחזור רק אם המחבלים כולם יושמדו ובכל חבלי הארץ, ועזה תחזור להיות עיר יהודית.
הריוויירה הדרומית של ישראל.
ה 7 באוקטובר לא יישכח מאתנו לעולם.
להכות במלוא העוז והתעצומות.
אין שם אחד שראוי להמשיך את חייו בכדור הארץ.
לצערי הרב. הם הוכיחו שהם יותר אכזריים ויותר מנוולים מעמלק. העיקר שחונכנו על ויתור שטחים למען השלום. אי אפשר לעשות שלום חד צדדי. אלו פראי אדם שיכלו בכל עת עד ה7/10 להוציא את עצמם מעזה ולחיות חיי חופש במערב. הם בחרו בחיים האלו. כי הם כאלו. צמאי דם, קנאים,אנסים חסרי חמלה. הם והחברים שלהם שנכבשו במלחמה עם הירדנים בגדה. כל אלו עם דגלי פלסטין, מה שהם עשו לנו כל השנים ועכשיו ב7/10, בכל מדינה מתוקנת ממזמן היו זוכים לעונש מוות והפגזות ללא חשבון.
בורא עולם הטעה אותם, הם חשבו לנצל עד הסוף את הרחמנות שלנו, ועכשיו קיבלו "פרומו" למה שעתיד ה' לעשות להם
תמונות לתלות בסלון
מעט מידי ומאוחר מידי. ימין ושמאל רק חול חול. תוצאה יחידה מתבקשת
לא לעשות לנו פוזות עם מעט עשן.
להכות ולכתוש באוייב עד בלי די.
עזה צריכה להיות מישור ללא כל בלט של דומם וחי.
להשמיד אותם עד כלות.
האמון שלנו במדינה יחזור רק אם המחבלים כולם יושמדו ובכל חבלי הארץ, ועזה תחזור להיות עיר יהודית.
הריוויירה הדרומית של ישראל.
ה 7 באוקטובר לא יישכח מאתנו לעולם.
להכות במלוא העוז והתעצומות.
אין שם אחד שראוי להמשיך את חייו בכדור הארץ.
לצערי הרב. הם הוכיחו שהם יותר אכזריים ויותר מנוולים מעמלק. העיקר שחונכנו על ויתור שטחים למען השלום. אי אפשר לעשות שלום חד צדדי. אלו פראי אדם שיכלו בכל עת עד ה7/10 להוציא את עצמם מעזה ולחיות חיי חופש במערב. הם בחרו בחיים האלו. כי הם כאלו. צמאי דם, קנאים,אנסים חסרי חמלה. הם והחברים שלהם שנכבשו במלחמה עם הירדנים בגדה. כל אלו עם דגלי פלסטין, מה שהם עשו לנו כל השנים ועכשיו ב7/10, בכל מדינה מתוקנת ממזמן היו זוכים לעונש מוות והפגזות ללא חשבון.