לפני תפילת ערבית בליל החג, נשא מרן פוסק הדור דברי חיזוק לפני המוני תלמידיו והמוני תושבי העיר שנהרו למקום. קופות הצדקה בהמוניהם שלחו לפני החג את שמות התורמים למשרדי הישיבה, כדי שמרן פוסק הדור יברך את התורמים בשעה המסוגלת בשעת הוצאת ספר התורה מההיכל.
בליל החג אף השתתף פוסק הדור בסדר הלימוד בהיכל הישיבה, והתלמידים נגשו לדון איתו בלימוד על השיעור כללי שמסר השבוע בהיכל הישיבה. בבוקר שימש פוסק הדור כסנדק בברית בהיכל הישיבה, ולקראת צאת החג נשא שוב דברי חיזוק במהלך מעמד מסיבת נעילת החג.




















