ילדי כיתות הנמוכות בת"ת קיבלו את פניו בשירה ובזימרה ברחבת הת"ת. משם הגיע האדמו"ר לאולם למעמד 'קבלת פנים' בהשתתפות: הגאון רבי חיים ווייס שליט"אגאב"ד ביתר עילית, הרה"ג רבי שלמה איצקוביץ שליט"א רב ודומ"ץ דקהילתי ויז'ניץ בביתר עילית. קיבל את פניו המנהל הרב חיים ברוך סגל הי"ו
לאחריו בחן את התלמידים במסגרת פרויקט "הכי גרסינן" הרב פנחס תפילינסקי הי"ו. הר"ר יואל פרוילך הי"ו מנהל גשמי של הת"ת וחבר מועצת העיר סקר בפני מרן האדמו"ר שליט"א את התפתחות והתרחבות הת"ת כ"י ומסר את 'ספר הזהב' בו מפורטת הרשימה של ילדי הת"ת שלמדו שעות רצופות בהתמדה רבה כהכנה דרבה לקראת ביקורו המרומם של האדמו"ר שליט"א.
לאחר המעמד הגיע האדמו"ר שליט"א לבית המדרש 'בית שלום' ויז'ניץ לתפילת מנחה. לאחמ"כ התקיים מעמד לחיים בסימן יסוד של ארגון "חבריא" לחיזוק ותפעול 'חבורות' לאברכי ויז'ניץ.




















