תחילה נשא הרבי בפני כלל תלמידי הישיבה, מדברות קדשו דברים חוצבים להבות אש, בענייני ימי בין המצרים ולקראת ימי בין הזמנים הבעל"ט.
בסיום דבריו בירך רבינו את תלמידי שיעור ג' לקראת עלותם להיכלי הישיבות הגדולות בזמן אלול הבעל"ט. בסיום הדרשה הודו כלל תלמידי הישיבה לרבי שבירכם במאור פנים בהצלחה בתורה ויראת שמים. לאחמ"כ שוחח הרבי זמן מה יחד עם צוות הישיבה בענייני שדה החינוך.
צילום: מערכת לבקר בהיכלו – באסטאן.




















