197 אהבו
3 לא אהבו
ישתבח שמך לעד
וואו!!!!!!!!! תודה ל-ה'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בקרוב כל עזה ככה
מה נזכרתם ?
אנא , בבקשה , תביאו עוד ועוד ועוד. זה עןשחחחחחחחלץה
מיוחדדדדדדדדד
אבל מה יהיה עם החטופים, ומה יהיה הלאה עם הבטחון לא מספיק נקמה, צריך פיתרון
בסוף מישהו מדבר לעניין, כל הפופוליזם הזה לא מספיק לשיפור הביטחון באזור
ישתבח שמך לעד
וואו!!!!!!!!!
תודה ל-ה'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בקרוב כל עזה ככה
מה נזכרתם ?
אנא , בבקשה ,
תביאו עוד ועוד ועוד.
זה עןשחחחחחחחלץה
מיוחדדדדדדדדד
אבל מה יהיה עם החטופים, ומה יהיה הלאה עם הבטחון
לא מספיק נקמה, צריך פיתרון
בסוף מישהו מדבר לעניין, כל הפופוליזם הזה לא מספיק לשיפור הביטחון באזור