התלהבות גדולה נרשמה בערב שבת קודש בחצר הקודש ויז'ניץ עם פרסום ראשוני של הקלטה, בה נשמע קולו של האדמו"ר מויז'ניץ כשהוא מקריא קטעים מנוסח התפילה של שבת קודש.
בהקלטה שפורסמה בקו הטלפון 'קולו בקודש', נשמע הרבי אומר את נוסח "כגוונא" מתוך סדר תפילת ליל שבת. בקו הודיעו גם כי מדובר רק בחלק ראשון מתוך סדרת הקלטות, בהן הרבי יקריא קטעי תפילה למען יעמדו לדורות עולם.
האדמו"ר מויז'ניץ, השוהה בימים אלו בחלנדודנא בבריטניה לטובת מנוחה של מספר שבועות, הואיל להעלות את ההקלטות על רשמקול, לאור בקשתו של אחד ממשפחת המלוכה.
בן משפחת המלוכה נכנס לקודש פנימה, והקליט את קולו חוצב הלהבות של האדמו"ר, שפורסם כאמור בערב שבת ועורר התרגשות עצומה בקרב חסידי ויז'ניץ בפרט, ואצל שלומי אמוני ישראל ברחבי תבל בכלל.





















נפלא. מיוחד
עם כזה יופי ונעימות אני מפלא מאד למה "לשעבר"?
אין על הנוסח של ויז׳ניץ
וואו
אני פשוט מאזין שוב ושוב
לא מבין מה יפה
אולי אני טועה אבל לא כולם מוזיקלים
בשביל להבין את היופי הנדיר הזה צריך להיות חסיד עם לב חם
אני איתך במאה אחוז, פשוט בלי שום יופי.
תמיד אמרו ויזניצער נוסח זה משהו.
התאכזבתי.
אז כנראה כולם טועים כשאומרים שויזניצע נוסח זה משהו
רק אתה לא טועה
ילד קטן
מראה על תת רמה
אי ההבנה שלך מראה על בעיה
מצטער לומר לך
מדהים
מאוד יפה יישר כוחכם מערכת ויז'ניץ !!!
למי מתכוונים במילים "משפחת המלוכה"? משפחת האדמו"ר?
כן
ערגה כיסופים וקדושה חודר ללב
קול חוצב להבות כזה חמימות של האדמו"ר מויז'ניץ
אין על הויז'ניצער ברען והנוסח
מצטרף אליך
אשרי הדור שזכה לכך
אני פשוט מאזין עוד פעם ועוד פעם
מבחינה מוזיקלית קשה להתלהב מזה.
מה לעשות.
בוודאי העובדה מרגשת מאוד, שהרבי מקליט את עצמו עם הנוסח הותיק.
אבל שוב, מבחינה מוזיקלית אין פה משהו מעניין בכלל.
זה במדרגות הקדושה הנעלה והגדולה (מדהים) ואין שום עניין וקשר למוסיקה של העמים האחרים