צילום: שוקי לרר
מרן ראש הישיבה הגאון רבי מאיר ברגמן, חבר מועצת גדולי התורה, התייחס להצלחת מפלגת יהדות התורה בבחירות והבהיר כי "הישועה טרם הגיעה".
ראש הישיבה התייחס לעניין במהלך העלייה לציון חמיו מרן בעל האבי עזרי הגאון רבי אלעזר מנחם ש״ך זי״ע, לרגל יום ההילולה, שם כאמור הוא ביקש לעורר את אלה החושבים כי בזכות עלייתו וניצחונו של גוש הימין, הגענו אל המנוחה ואל הנחלה.
בדבריו אמר ראש הישיבה: "שאף אחד לא יחשוב שכבר הגיעה הישועה, שיש לנו כבר ממשלה, אבל האמת היא שאנחנו נמצאים עדיין בגלות והחושך יכסה ארץ ומוקפים באויבים".
עוד אמר: "ורק התורה הקדושה ולימודה היא השמירה עלינו ויהי רצון שנזכה להיוושע ברוחניות וגשמיות, בישועת הכלל והפרט אמן".





















מי שחושב שביבי הוא המושיע מעכב את הגאלה
הלו תכבד