כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שיגר היום (שלישי) איגרת תנחומים לבני משפחתו של מרן הגאון רבי שמעון בעדני זצ"ל, זקן חברי מועצת חכמי התורה, היושבים 'שבעה' לאחר הסתלקותו לשמי רום בשבוע שעבר, בגיל 95.
במכתבו, בו מגדיר הרבי את הרב בעדני כ"נשיא מועצת חכמי התורה", הוא כותב: "אורך ימים ושנות חיים יחולו על ראש בני משפחת ידידנו רב האי גאון, משיירי כנסת הגדולה, רבים הלכו לאורו, הגה"צ חכם שמעון בעדני זצ"ל, רב ביהמ"ד 'תורה וחיים', נשיא מועצת חכמי התורה".

בהמשך המכתב, הרבי משבח את הרב בעדני זצ"ל וכותב: "הנני בזה להשתתף בצערכם ולברך אתכם בברכת תנחומין על פטירת אביכם הגדול, שייף ועייל שייף ונפיק ולא מחזיק טיבותא לנפשיה, העמיד תלמידים הרבה והרבה לקרב לבם של ישראל לאביהם שבשמים – תנצב"ה בג"ע".
לסיום כותב הרבי: "המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד, ובנחמת ציון וירושלים תנוחמו, ומעתה ואילך תזכו לבשר ולהתבשר אך טוב וחסד תמיד כל הימים, אנס"ו". הרבי חותם: "המשתתף בצערכם הגדול על הצדיק שאבד".




















