מרן האדמו״ר מויזניץ הורה לקיים מחר (חמישי) ׳יום תפילה׳ לכלל חסידי ויזניץ, כאשר עצרת התפילה המרכזית תתקיים בבית המדרש הגדול של חסידי ויזניץ בקריית החסידות בבני ברק, לאור המלחה הקשה בדרום ובצפון הארץ.
במכתב שפורסם בחסידות מטעם בית הרבי, נכתב כי הרבי הורה לייחד את יום חמישי, יום קריאה, ליום תפילה של כלל חסידי ויזניץ בארץ ובתפוצות.


״נתאסף לעורר רחמי שמיים, להעתיר בעדנו ובעד עמנו בכל בתי המדרשות דקהילתנו הקדוש, לאמירת ספר רביעי שבתהילים ואחריו המזמורים, שהורה מרן רבנו לומר מדי יום: כ, קכ, קכא, קל, ולאחריהם ה׳יהי רצון׳ ו׳אחינו כל בית ישראל׳״.
עצרת התפילה המרכזית תיערך כאמור בבית המדרש הגדול של החסידות, בהשתתפות מרן האדמו״ר מויזניץ, לאחר תפילת מנחה בשעה 17:30.
כזכור, כפי שדיווחנו ב׳חדשות JDN׳, הרבי מויזניץ ביטל את טיסתו המתוכננת לשווייץ, בעקבות המלחמה הקשה. כך גם הורה לפעילים מהחסידות לסייע לחיילים ולמשפחות האבלות.





















מדהים אין על ליבם של ישראל