בצל המלחמה והמתיחות בצפון הארץ: בהוראת כ״ק מרן האדמו״ר מבעלזא, תלמידי כלל הישיבות של החסידות ברחבי הארץ לא יגיעו מחר לתפילה על ציון קודשו של אבי הרבי, הגה״ק מהר״ם מבילגורייא זי״ע, הטמון בבית העלמין בטבריה.
תלמידי הישיבות, שנוהגים מדי שנה להצטרף לאדמו״ר במעמד התפילה על ציון אביו ביום ההילולה בכ״ה חשוון, יחד עם אלפי החסידים מכל רחבי הארץ – קיבלו את ההנחייה ״בהוראת הקודש״.
ל׳חדשות JDN׳ נודע כי לפי המסתמן, גם האדמו״ר עצמו לא יגיע לתפילה. באופן מפתיע, הערב אחרי תפילת ערבית בבית המדרש הגדול של החסידות – הרבי החליט שלא לערוך את שולחנו הטהור לרגל ההילולה.
מסתמן כי גם מחר לא תיערך סעודת הילולה, וזאת, בצל התפילות בחסידות לחיזוק בריאותו של האדמו״ר שמתמודד עם חולשה בתקופה האחרונה.





















יאללללה כולם להתגייס עכשיו לצה'ל. מלחמת חובה