אלפי בני ישראל התכנסו אמש בחצות לילה ברחבת הכותל המערבי לאמירת הסליחות. עם תחילת ימי הסליחות והרחמים בחודש אלול התמלאה רחבת הכותל בהמוני בית ישראל מבני עדות המזרח שהחלו באמירת הסליחות מראש חודש אלול.

שירת "אדון הסליחות" הדהדה ברחבת הכותל ובסמטאות העיר העתיקה והשרתה את תחושת ימי הרחמים על משעוליה של ירושלים המתעטפת בקדושה מיוחדת בימים אלו.
לפני אמירת הסליחות נשאו תפילות לשלומם של החיילים הנלחמים בחזית והעתירו לרפואת הפצועים, לחזרתם של החטופים ולהצלחת עם ישראל.




















