עקב זיהום שהתגלה בגופו, מנהיג תנועת בני תורה ראש הישיבה הגאון רבי אשר דויטש אושפז בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק.
מקורבי ראש הישיבה אומרים ל'חדשות JDN' כי מצבו טוב, ושהציבור מתבקש להתפלל עבור הגאון רבי אשר הכהן בן לאה דויטש לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.
עקב ההחמרה במצבו, תתקיים במוצ"ש הקרוב (לך לך) מעמד תפילת רבים המונית ברחבת הכותל המערבי, בשעה 22:30, בראשות הגאון רבי עזריאל אוירבך והגאון רבי מרדכי גרוס.





















מגדולי הדור, רפו"ש בקרוב!
היות והרב שליט"א חולה כעת גם במחלה ומטופל בטיפולים – מערכת החיסון שלו חלשה, לכן הזיהום מורכב יותר, להעתיר בתפילות!