מילים ולחן: שלמה בן דיין | מילים ולחן סי פארט: יאיר ואייל שריקי | עיבוד והפקה מוזיקלית: יאיר & אייל שריקי | יחסי ציבור: בפרונט
21 אהבו
2 לא אהבו
שיר ממש יפה!!!!!!!!
מאוד יפה
שיר ממש יפה!!!!!!!!
מאוד יפה