יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, הגיב היום (רביעי) לירי חיזבאללה הצהריים לעבר המתנ"ס ביישוב ערב אל עראמשה שבגליל המערבי שבו נפצעו שבעה, בהם שניים אחד במצב קשה.
"זה היום ה-194 שקבינט הקונספציה איבד והפקיר את תושבי הצפון שהפכו לברווזים במטווח של חיזבאללה. חייבים להעיף מיד את חיזבאללה מעבר לליטני", כתב יו״ר מפלגת ישראל ביתנו בחשבון הטוייטר שלו
סגן הרמטכ"ל לשעבר, אלוף במיל' יאיר גולן כתב: "הצפון, אחד מחבלי הארץ האהובים והמתויירים במדינת ישראל ישאר עזוב ונטוש בפסח הקרוב. הבוקר התבשרנו על פגיעה נוספת של רקטות בגליל העליון, בכפר ערב אל עראמשה לפחות שבעה פצועים באירוע".
"חצי שנה שתושבי הצפון פליטים במדינתם, אין להם ביטחון אישי, אין בטחון תעסוקתי, אין מסגרת לימודית לילדים וכתוצאה מכך חלקם מתחילים את חייהם במקומות אחרים מתוך הבנה שאין לאן לחזור. גרירת הרגלים של ממשלת נתניהו-גנץ מול תושבי הצפון שוברת לב. מאחל החלמה מהירה לפצועים והחזרת ביטחון מלא בהקדם לתושבי הצפון".




















