כ-142 דיירים בבנייני מגורים בקריית מוצקין שהו היום (שלישי) במשך שבע שעות במרחבים מוגנים, זאת בשל נפילת רקטה עתירת חומר נפץ ששוגרה מלבנון לעבר העיר ולא התפוצצה, כך דווח באתר 'ווינט' וב'כאן'.
לפי הדיווח, נפל הרקטה בעלת ראש נפץ במשקל 6.5 ק"ג שנורתה במטח הכבד שקע באדמה ולא התפוצצה, מה שסיכן את חיי התושבים. בנוסף, הרקטה נפלה במרחק של כחמישה מטרים מצובר גז, ואם הייתה מתפוצצת, הדבר היה עלול חלילה להוביל לאסון נוראי.
בשל החשש הגדול, חבלנים מהמרכז הוקפצו לטפל באירוע, שהוגדר על ידי המשטרה "כאחד מאירועי החבלה המורכבים בארץ אי פעם." החבלנים הפעילו רובוט שטיפל בנפל וניטרל אותו.
לאחר כשבע שעות, בסביבות השעה 22:00, סיימו החבלנים את הטיפול ברקטה, והאירוע הסתיים בחסדי שמיים ללא נפגעים. לפי הדיווח, מומחים העריכו שהטיל עלול היה לגרום לקריסת הבניין כולו.
כזכור, בשני מטחים כבדים שלא נראו מאז החלה המלחמה בצפון שוגרו היום לעבר העיר חיפה והקריות כ-105 רקטות. עשרות פיצוצים נראו בשמיים, ואישה נפצעה בינוני מרסיס לאחר שאחת הרקטות פגעה בבניין בקריית ים.





















ניסים אדירים
הקב"ה אנחנו אוהבים אותך
כמה ניסים
ואווו
אבא תודה
וואו ניסי ניסים פשוט מטורף!!
תודה תודה תודה אלפי פעמים!!!