דיווח: כוח מיוחד של צה"ל חדר לתוך שטח סוריה ולקח בשבי שני חשודים לתוך שטח ישראל. על פי הדיווח של המרכז הסורי לזכויות אדם, הכוח נכנס לתוך אזור קונייטרה הסמוכה לגבול עם ישראל וחטף שני בני אדם חזרה לשטח ישראל.
על פי הדיווח אין זו הפעם הראשונה בה כוחות צה"ל מבצעים מעצרים בתוך שטח סוריה באזור רמת הגולן. לפני כשבועיים דווח על עוד אירוע דומה שלכוח מיוחד שנכנס לסוריה וחטף אדם שגורלו לא נודע עד כה.
לפני מספר חודשים בוצעה פעולה דומה כאשר כוח של יחידת אגוז נכנס למרחב קונייטרה ולקח בשבי את עלי סולימאן אל-עאסי, מאוחר יותר דובר צה"ל חשף את פרטי הפעולה ואישר כי מדובר בפעיל איראני שאסף מודיעין על פעולות צה"ל באזור הגבול.
בישראל לא הגיבו עד כה לדיווח על חטיפת שני אנשים אתמול מקונייטרה וטרם ברורה נכונות הדיווח.




















