היום, התקבל במשטרת ישראל דיווח מגורמי צה"ל אודות 2 חשודים שנתפסו בתוך שטח מדינת סוריה לאחר שחצו ברכב את הגבול באזור הצפון.
שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום ולאחר חבירה עם גורמי הצבא העבירו את השניים (תושבי בוקעתא, וטמרה) לחקירה בתחנת המשטרה בגולן. הם נתפסו בנסיעה בכביש, לא רחוק מהגבול.
החשודים נחקרים בשעה זו ובהתאם לממצאי החקירה יוחלט על המשך התהליך המשפטי בעניינם.
משטרת ישראל מזכירה לציבור כי "ההגעה לשטחים הסמוכים לגדר הגבול אסורה ומסוכנת, כל שכן חציית הגבול ללבנון שאסורה עפ"י חוק והעונש בגין עובר על החוק הינו מאסר של עד 4 שנות מאסר".
בחודש שעבר עיכבה המשטרה לחקירה ארבעה ישראלים שחצו לשטח לבנון בניגוד לחוק. הארבעה הם תושבי אשדוד, בית שמש וחצור הגלילית.





















מה זה ההפקרות? אומרים שאסור לעבור את הגבול למה לבוא לידי סכנה