כוחות הביטחון פעלו במהלך חודש ינואר האחרון בכלל רחבי יהודה ושומרון לסיכול טרור. במהלך החודש, הכוחות חיסלו כ-55 מחבלים וביניהם מחבלים המעורבים בפיגועים בהם נרצחו אזרחים ישראלים ומחבלים אשר היו בדרכם לבצע פיגוע.
כמו כן, הכוחות עצרו כ-380 מחבלים מבוקשים.
הפעילות נמשכת כעת בשלושה מוקדי לחימה: ג'נין, טולכרם ומחומש הכפרים, שם הכוחות פועלים לראשונה עם נגמ״שים מסוג ״איתן״ בצפון השומרון.
ביממות האחרונות הכוחות איתרו אמצעי לחימה רבים וביניהם: רובים, אקדחים ומטענים רבים.





















55 זה ממש כלום
מספר משמעותי זה פי 100
חייבים להבין שהכללים השתנו