המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות מתריעים כי החל משעות הצהריים צפוי זיהום אוויר גבוה באזורים נרחבים בארץ בשל ריכוזים גבוהים של חלקיקים נשימים.
מדובר בזיהום שנגרם עקב שקע שרבי שמוביל אבק ממצרים לישראל.
שיפור מסוים באיכות האוויר חזוי במהלך שעות הערב והלילה אולם מחר במהלך היום שוב חזויה החמרה באיכות האוויר עקב עליה בריכוזי החלקיקים הנשימים. זיהום האוויר הגבוה הוא כתוצאה משקע שרבי הגורם להסעת אבק מכיוון מצרים לאזורינו.
לאור זאת, המשרד להגנת הסביבה בהתייעצות עם משרד הבריאות ממליץ לאוכלוסיות רגישות – בהם חולי לב, חולי ריאות, קשישים, ילדים ונשים בהיריון – להימנע מפעילות גופנית מאומצת בחוץ. לאוכלוסייה הרגילה מומלץ לצמצם פעילות גופנית מאומצת בחוץ.
מהמשרד להגנת הסביבה נמסר: "המשרד ימשיך לעדכן את הציבור לפי הצורך על פי נתוני החיזוי והנתונים הנמדדים בתחנות הניטור ברחבי הארץ".





















יש לאבק כנפיים ? משקעים יורדים מלמעלה
תתעוררו כבר ותעצרו את זה טראמפ הפסיק עם זה עכשיו תורו של ביבי !