אחרי שריפת הענק בנמל בנדר עבאס באיראן, סגן שר התקשורת האיראני, בהזאד אכברי, מעדכן כי המדינה חוותה מתקפת סייבר רחבה ביותר, לדבריו האיראנים הצליחו להתגבר על המתקפה ולבלום אותה. אכברי לא מסר פרטים אודות זהות הגוף או המדינה שעמדה מאחורי ניסיונות התקיפה.
בהודעה שפרסם הבוקר בחשבון ה-X שלו כתב אכברי: "במאמציהם של צוותי האבטחה והטכניים של חברת תשתיות תקשורת ומשרד התקשורת, אתמול זוהתה אחת ממתקפות הסייבר הנרחבות והמורכבות נגד תשתיות המדינה וננקטו צעדי מניעה".
הפרסום של מתקפת סייבר רחבה במקביל לשריפת הענק בנמל בנדר עבאס מעורר תהיות בנוגע לעיתוי ולקשר אפשרי בין שני האירועים.






















ההודעה פותחת במילים "חסדי ה" מדהים, איזה אמונה………
כשערבים כותבים מה שהם כותבים, לא ניתן לתרגם לעברית בחסדי ה'… זה פשוט לא מתאים.
GOOGLE אולי לא מבינים זאת, אבל לא מתאים לאתר כאן ליפול בזה…
התרגום הוא בחסדי האל
אתה לא יודע איך
בטח תמר רביניאן עשתה זאת
עם זה משולב עם התקפת סייבר יש לבדוק שאין עוד מרגל אירני שהתנדב לשרוף ולפגוע בסייבר
השבכ לפעולה מיידית
גם ברקים, גם רעמים, שייהנו.