שר הביטחון ישראל כ"ץ שב ומאיים הבוקר (רביעי) לחסל את הנהגת חמאס ולהרוס את עזה. "מבצע "פסגת האש" לסיכול בכירי החמאס: מדיניות הביטחון של ישראל ברורה – ידה הארוכה של ישראל תפעל נגד אויביה בכל מקום. אין מקום שבו יוכלו להסתתר", אומר כ"ץ.
שר הביטחון הוסיף: "כל מי שהיה שותף לטבח ה-7 באוקטובר יתן את הדין במלואו. כל מי שמפעיל טרור נגד ישראל ייפגע".
באיום מחודש שב כ"ץ על דבריו ומבהיר: "אם מרצחי החמאס לא יקבלו את תנאי ישראל לסיום המלחמה ובראשם שחרור כל החטופים והתפרקות מנשקם – הם יושמדו ועזה תיהרס".
לא ברור האם האיום החוזר של כ"ץ מרמז על כישלון החיסול כפי שטוען חמאס ודווח בכלי התקשורת הערביים הבוקר.




















