כשהאוטובוס לא עוצר לילדים בתחנה: תיעוד רחפן מטריד מאלעד • צפו
סרטון רחפן מטריד תיעד ילדים שהבינו כי האוטובוס לא עוצר בתחנה שהם חיכו בה ופתחו בריצה מסוכנת לעבר גינה קטנה כדי לקצר את הדרך לתחנה הבאה, תוך חציית כבישים בריצה מסוכנת, רק כדי לגלות שגם בתחנה שאליה רצו, האוטובוס לא עצר להם
עוד יותר עצוב שהילדים רצים בכביש ולא במעבר חצייה ואפילו לא מסתכלים ימינה או שמאלה !! עדיף שבמקום שיפחדו מהרבי שיכעס מכיוון שאיחרו, שהרבי ילמד אותם "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם……" או " לא תעמוד על דם רעך…."
היום במודיעין עילית בשעה 1:44 ברח' ח"ח: הנהג מורה לאנשים שצריכים לרדת בתחנה הקרובה שירדו 100 מטר לפני התחנה… מה קורה אח"כ? עובר בתחנה ולא פותח דלתות אל מול עיניהם המשתאות של קבוצת ילדות בית יעקב!!!
מישהו חייב לקחת אחריות בחברת קוים ואם לא הציבור החרדי יעשה חרם מאורגן!
אולי הגיע הזמן שמישהו יעשה סדר עם האוטובוסים שמדלגים על תחנות גם כשהאוטובוס ריק או שלא מגיעים לתחנה בזמן ולפעמים גם 40 דק' אחרי הזמן, הכאוס הזה מגיע בגלל שהחברות מקבלות מימון מהמדינה גם אם הם ריקים לכן אינן בודקות האם הנהג עצר ואסף בכל התחנות כי במילא הם לא יפסידו כלום הגיע הזמן שמשרד התחבורה יעמיד מצלמות בתחנות או לחילופין כמו שיש ביקרת על התשלום כך יהיה מבקרים שיבדקו בהפתעה את הנהגים אם באמת עוצרים בכל תחנה ואוספים את כולם.
לי לבד יש הרבה סיפורים כאלה, אכתוב כמה לדוג':
1 אני חיכיתי ברח' עזרא בב"ב לקו 402 לאחר שבדקתי ב'קל קו' מתי מגיע האוטובוס הייתי לפני הזמן וחולף אוטובוס ריק, בדקתי שוב ב'קלקו' והנה אני רואה שהוא כבר נמצא תוך זמן קצר ולא סביר בתחנה האחרונה שלו בב"ב על ז'בוטינסקי.
2 המתנתי עם הבן שלי בתחנה בב"ב לאוטובוס האחרון קו 597 לבית שמש האוטובוס עצר בתחנה פתח את הדלתות ותוך שניה הנהג רוצה להמשיך את הנסיעה ואם לא שמישהו זר עשה חסד ועצר את הנהג היה ממשיך.
וכהנה יש לי סיפורים רבים ההפקרות בעניין חוגג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נריה
פברואר 17, 2022 9:35 am
צילום מדהים!!! חמודים כמו כבשים קטנות.
לגופו של ענין צריך להבין לה לא ער ואז להתחיל להתלונן, הייתי אתמול באלעד באוטובוס והנהגים (של קווים) היו מאד מתחשבים בד"כ… אולי אצלכם יש נהגים ערבים הם באמת לא מתחשבים.
לוית חן
פברואר 17, 2022 5:16 pm
העיקר היא העיר הכי יפה ואז בואו נהיה סמרטוטים וניתן לילדים שלנו פה לרוץ לאוטובוס כי אף אחד לא מטפל בזה, זה ממש לא חדש!
העיר אולי יפה אבל לגמרי לא בטיחותית
שלא לדבר על המעברי חציה ליד מרכז יהלום עם כל השיחים שכבר שנים אנחנו מבקשים שיורידו והם לא יבינו עד שחלילה ילד ידרס שם!
לא עוזרת בכלל, זה כמו לכתוב לרוחות…
לכל פניה הם כותבים הנהג קיבל הדרכה..
ממש תודה רבה להם!
אין להם שום כח נגד הנהגים כי זו העבודה הכי מבוקשת היום.
חסר להם נהגים ולכן הם לא מפעילים עליהם שום עונשים.
איש חסיד
פברואר 20, 2022 12:11 am
רצתי היום ברחוב ברחוב בר אילן לתפוס את קו 402 ושניה לפני שהנהג סגר את הדלת הצלחתי להשתחל לאוטבוס
חבל שלא שמעתם את צרחות האימים של הנהג שהטרף החרדי חמק בין שיניו הוא איים שהוא לא יסע עד שאני לא יורד
כשזה לא עזר הוא המשיך בנסיעה לחפש קורבנות אחרים
עצוב
עוד יותר עצוב שהילדים רצים בכביש ולא במעבר חצייה ואפילו לא מסתכלים ימינה או שמאלה !! עדיף שבמקום שיפחדו מהרבי שיכעס מכיוון שאיחרו, שהרבי ילמד אותם "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם……" או " לא תעמוד על דם רעך…."
זה בדיוק מה שעצוב כאן, שנהגים לא עוצרים, והתוצאה….. ה' ישמור
הגיע הזמן שההורים יראו איך ילדיהם רצים בכבישים
ברוכים הבאים לחברת קווים
בואו למודיעין עילית,קורה בכל יום!!!
היום במודיעין עילית בשעה 1:44 ברח' ח"ח: הנהג מורה לאנשים שצריכים לרדת בתחנה הקרובה שירדו 100 מטר לפני התחנה… מה קורה אח"כ? עובר בתחנה ולא פותח דלתות אל מול עיניהם המשתאות של קבוצת ילדות בית יעקב!!!
מישהו חייב לקחת אחריות בחברת קוים ואם לא הציבור החרדי יעשה חרם מאורגן!
למה שיעצור אם הילד הראשון אוחז בדלתות עד שכלם יעלו מה עם גזל זמן
לא הבנתי
גם בתחנה הבאה הוא לא עצר להם😤
כן הם זבל האנושות פעם נהג אוטובוס היה כמו ראש העיר היום כל פסולת אנושי נהיה נהג אוטובוס
אולי הגיע הזמן למחאה בהתעללות הנהגים באלפי נוסעים חסרי ישע מדי יום ביומו
מעשים שבכל יום!!!
ברב הערים החרדיות!!
אנחנו בבית שמש כבר הפסקנו להתלונן, אולי באמת כדאי להעלות רחפנים, כך יהיה מי שיאמין!
גם אני מצטרף להלן
מאז הקורונה הנהגים עושים מה בא להם, רואים מדי הרבה אנשים בתחנה או אשה עם עגלה שזה לוקח מדי הרבה זמן פשוט מדלגים על התחנה ולא דופקים חשבון לאף אחד
נכון מאוד!!!!
אכזריות, קורע את הלב, ילדים קטנים, מסכנים
לקפוץ להם לכביש
אולי הגיע הזמן שמישהו יעשה סדר עם האוטובוסים שמדלגים על תחנות גם כשהאוטובוס ריק או שלא מגיעים לתחנה בזמן ולפעמים גם 40 דק' אחרי הזמן, הכאוס הזה מגיע בגלל שהחברות מקבלות מימון מהמדינה גם אם הם ריקים לכן אינן בודקות האם הנהג עצר ואסף בכל התחנות כי במילא הם לא יפסידו כלום הגיע הזמן שמשרד התחבורה יעמיד מצלמות בתחנות או לחילופין כמו שיש ביקרת על התשלום כך יהיה מבקרים שיבדקו בהפתעה את הנהגים אם באמת עוצרים בכל תחנה ואוספים את כולם.
לי לבד יש הרבה סיפורים כאלה, אכתוב כמה לדוג':
1 אני חיכיתי ברח' עזרא בב"ב לקו 402 לאחר שבדקתי ב'קל קו' מתי מגיע האוטובוס הייתי לפני הזמן וחולף אוטובוס ריק, בדקתי שוב ב'קלקו' והנה אני רואה שהוא כבר נמצא תוך זמן קצר ולא סביר בתחנה האחרונה שלו בב"ב על ז'בוטינסקי.
2 המתנתי עם הבן שלי בתחנה בב"ב לאוטובוס האחרון קו 597 לבית שמש האוטובוס עצר בתחנה פתח את הדלתות ותוך שניה הנהג רוצה להמשיך את הנסיעה ואם לא שמישהו זר עשה חסד ועצר את הנהג היה ממשיך.
וכהנה יש לי סיפורים רבים ההפקרות בעניין חוגג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
צילום מדהים!!! חמודים כמו כבשים קטנות.
לגופו של ענין צריך להבין לה לא ער ואז להתחיל להתלונן, הייתי אתמול באלעד באוטובוס והנהגים (של קווים) היו מאד מתחשבים בד"כ… אולי אצלכם יש נהגים ערבים הם באמת לא מתחשבים.
העיקר היא העיר הכי יפה ואז בואו נהיה סמרטוטים וניתן לילדים שלנו פה לרוץ לאוטובוס כי אף אחד לא מטפל בזה, זה ממש לא חדש!
העיר אולי יפה אבל לגמרי לא בטיחותית
שלא לדבר על המעברי חציה ליד מרכז יהלום עם כל השיחים שכבר שנים אנחנו מבקשים שיורידו והם לא יבינו עד שחלילה ילד ידרס שם!
תלונה למשרד התחבורה לא עוזרת?
לא עוזרת בכלל, זה כמו לכתוב לרוחות…
לכל פניה הם כותבים הנהג קיבל הדרכה..
ממש תודה רבה להם!
אין להם שום כח נגד הנהגים כי זו העבודה הכי מבוקשת היום.
חסר להם נהגים ולכן הם לא מפעילים עליהם שום עונשים.
רצתי היום ברחוב ברחוב בר אילן לתפוס את קו 402 ושניה לפני שהנהג סגר את הדלת הצלחתי להשתחל לאוטבוס
חבל שלא שמעתם את צרחות האימים של הנהג שהטרף החרדי חמק בין שיניו הוא איים שהוא לא יסע עד שאני לא יורד
כשזה לא עזר הוא המשיך בנסיעה לחפש קורבנות אחרים
אחי כמה שאתה צודק אין גבול לחוצפה של הנהגים
1 לא נותנים לדבר הזה להמשיך
2 צריך לצאת למחאה על הדבר המחריד הזה
3 צריך לשמור על הילדים שלא ירוצו בכביש
הזדעזעתי מאיך שהילדים רצים ככה בכביש למה לא למלמדים זהירות בדרכים וזה לא ליבה זה חיי אדם
נכון יהודה