מרן הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א התייחס הערב (מוצאי שבת) בשיעור השבועי לממשלת בנט-לפיד ואמר "ראש הממשלה החליפי לפיד ושר האוצר ליברמן החליטו לחנוק את האברכים. הם בוגדים בעמם, שונאים את עמם, הם יותר גרועים מנאצים".
עוד הוסיף ראש הישיבה, "לפחות הנאצים אוהבים את העם שלהם, אבל אלו שונאים את העם שלהם, רוצים להרוס ילדים, זקנים ותלמודי תורה. מה הם רוצים להרוס את התורה?", הוסיף ראש הישיבה, "הרי בזכות התורה חייתם 2,000 שנה, אבל זה לא נוגע להקב"ה? צריך להודות ולהכיר טובה".
"לכן, כדי להכיר טובה לקדוש ברוך הוא, מחר – יום ירושלים, אסור להגיד תחנון, מי שאומר תחנון כופר בטובתו של הקדוש ברוך הוא", אמר רה"י בנוגע לאמירת תחנון.





















ככה כל הרבנים היו אומרים והיינו יוצאים למלחמה היום לא היית את הממשלה הרעה הזאת….
אין על הרב מזוז!!!!!!
חזק👍👍
מאיר עינינו! אין על העלון של בית נאמן!
הכותרת כבר מסלף את דבריו רוב האנשים לא יטריחו את עצמם לשמוע במה הם גרועים מהנאצים ימח ששמם
מסכים ומחזק את דברי הרב מאזוז.
אז צריך לומר תחנון או לא לומר תחנון?
תשמע עד הסוף ותדע
ישר כח לרב
האמת כואבת!
הרב מן הנתונים ואם כך אמרה דעת תורה
חזרו בכם וחזרו בתשובה
וזה עוד פירגון ענק…