צילום: אור לאחים
ציבור גדול הגיע בליל חמישי האחרון, למחות ברחבת הכניסה לכנס מיסיונרי שהתקיים באזור הבורסה ברמת גן, לא הרחק מבני ברק. עצרת המחאה הצילה יהודים תמימים מליפול למלתעות השמד. הם עשו דרכם לכנס, בלי להיות מודעים למלכודת. כאשר נודעו שמדובר בכנס מיסיונרי, עשו "אחורה פנה" והסתלקו במהירות מהמקום.
הגה"צ הדיין רבי יעקב יוסף כהן אמר לפני קהל המוחים כי "התכנסנו כאן לעצרת מחאה ותפילה כנגד הפעילות הנוראה של המרת דת רח"ל במרכזה של ארץ הקודש, במסווה של מועדוני נוער וקשישים".
"המיסיון הנוצרי נטל לעצמו תפקיד מרושע ובזוי, לקצור אברים רוחניים מהגוף השלם והקדוש של עם ישראל. הם חותכים בבשר החי, שוברים עצמות, קורעים גידים ושופכים דם נקי ממכלול הגוף היהודי. היה לא תהיה. לא נוותר על אף נפש יהודית. ההתנגדות לפעילות הבלתי מוסרית שלכם תמשיך ותתחזק, עד שתרפו ותחדלו.
"אנחנו מחזקים את ידי הפעילים המסורים מארגון 'אור לאחים' וראשי הארגון, שמוסרים את נפשם לדחוק את רגליהם של השותפים לפשע, ולמנוע מהם את הפעולות האיומות של ציד נשמות יהודים והמרת דתם, וחלוקת ספרים ותכנים של דת הנצרות, והטפה לאמונתם. בשואה האיומה נכחדו שליש מבני עמנו, נותרנו מתי מעט, בושו לכם והיכלמו, גם במעט הזה אינכם בוחלים לנעוץ את ציפורניכם?"
צילום: אור לאחים
עוד קבל על כך שהמיסיון פועל בסביבת קשי יום ותמימים, בציד נפשות עלוב ומכוער ביותר. "כעת, אחרי שהשתדלנו במעשים ויצאנו ידי חובת מחאה בקול רם, נערוך תפילה וצעקת הלב, 'כי אכל את יעקב ואת נוהו השמו', יה"ר שנזכה בקרוב לגאולה השלימה וכל הרשעה כעשן תכלה וכל המעיקים לשכינה ולעם ישראל תבערם ברוח בער וברוח משפט כשם שבערת את מצרים ואת אלוהיהם אמן".
הרב יוסף העשל, מרבני רמת גן אמר בכינוס, כי "הערב המיסיון שפועל בר"ג בדרכי הונאה ומרמה להוריד נשמות ישראל שאולה, קיבל תגובה ראויה למנוע ביצוע זממו. בתפילה, שירה, אהבת ישראל, ניצלו יהודים תמימים ממלכודת הדבש שהוא טמן להם. אשרי כל מי שהגיע לסייע להוציא יקר מזולל, ככתוב והמשכילים יזהרו כזהר הרקיע ומצדיקי הרבים ככוכבים לעולם ועד".
בדברי הנעילה, אמר הרב בנימין וולקן, מנהל המחלקה למאבק במיסיון ובכתות בארגון 'אור לאחים': "עוד קו אדום נחצה כשכת 'היהודים משיחיים' פתחו מרכז מיסיונרי לא רחוק מבני ברק ומביאים לשם יהודים תמימים ששם נחשפים לאמונה הנוצרית ר"ל. נמשיך לעשות שם עצרות מחאה עד שהמקום ייסגר לחלוטין".



צילום: אור לאחים




















