צילום: ערוץ הכנסת
"מסיתים להפיכה, צריכים לשבת בכלא": השר במשרד המשפטים, דודי אמסלם, נאם הערב (שני) בחריפות בדוכן מליאת הכנסת תוך שהוא דורש להעמיד לדין את רה"מ לשעבר, אהוד ברק, ונשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק. לדבריו הם צריכים לעמוד לדין על המרדה והסתה לכאוס. אמסלם תקף גם את היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב-מיארה.
"אני שומע את ברק, מזדעזע, הבן אדם לדעתי הלכה לו הקופסה. בן אדם בגיל שמונים כבר התחיל לאבד את המציאות. דרך אגב, בלי קשר למה שהוא עשה בעבר – מה זה קשור? הבן אדם אומר יום-יום שצריך לצאת למרי אזרחי, לא לשלם מיסים, לחסום את כל הרחובות, לסגור את שדה התעופה ולהשבית את המשק. והוא גם לא רוצה לספר לנו על כל התוכניות", פתח השר.
"אני בשוק, איך היועצת המשפטית לממשלה, הרועצת של גדעון סער, האישה מטעם שלדעתי לא יכולה להיות יועצת משפטית במחלקת החנייה של עיריית ירושלים, לא שולחת עכשיו את המשטרה כדי לעצור את האיש הזה (אהוד ברק)", המשיך אמסלם. "לפני כמה שנים היה חייל מצטיין בטקס בבית הנשיא, אחרי ההתנתקות מגוש קטיף, לא רצה ללחוץ את ידו של מר חלוץ הרמטכ"ל. הצבא נקט נגדו באמצעים, הנשיא נזף בו ואלעזר שטרן דרש ממנו שיחזור בו. למה? כי הוא נזכר בדחפורים שהרסו את בית סבו".
"זה אסור, אבל כשאתה שומע היום את שני המר ברקים, תמיד אני אומר ש'אחרי הברקים מגיעים הרעמים'. שני אנשים שצריכים לטעמי לשבת בבית סוהר, אהוד ברק ואהרן ברק. מסיתים את כל ראשי מדינת ישראל, מסיתים להפיכה ומסיתים לכאוס. איך הם יושבים בבית? אני לא מצליח להבין?", הוסיף השר דודי אמסלם בסיום נאומו החריף במליאה.





















זה נקרא דייפסטייט יעני ממשלה סמויה ועמוקה ושחורה
חזק!!!!!!!!!!!!!!
הוא נבחר כדי לעשות לא לדבר להיות שלטון ולא להתלונן כאופוזיציונר
השמאלנים הם מעל החוק של המדינה. מציאות.
יש פעיל שמאל העונה לשם אלדד יניב , מישהו יכול לנתח לי את זהותו של האיש מצד אחד פעיל שמאל ומצד שני הוא תוקף את ראשי השמאל על ימין ועל שמאל…
תפטרו את הרועצת המשפטית לממשלה…
נו שיכניסו את הברקים לחקירות
אין עליך ,דויד אמסלם