זה השיר שבחר נער הפלא בנצי קלצקין לבצע בשמחת הבר מצווה שלו בהגיעו לעול תורה ומצוות, כשהוא מלווה בקולותיהם של חברי מקהלת מלכות ומקהלת הילדים חסידימלעך, בליווי תזמורתו של צביקי רובין
התסריט מבית 'מאסטרטגיה' של פנחס ביכלר. המיקס של חיים מוזס. סאונד והגברה: יענקי קלצקין. הפקה: מוטי פרידמן. צילום ועריכת בר מצווה: עזרא טרבלסי. צילום חוץ: יוסף שלסט. עריכת צילומי חוץ: הערשי סגל. עיצוב עטיפה: שמעון רוכמן. צילום סטיילס: חיים טויטו.
משחיתים את הילד הזה. הופכים אותו לגאוותן. מה יהיה ביום שישתנה לו הקול?
הוא ירגיש עזוב, מרוקן. כל הסגידה הזו אליו היא על משהו שהוא לא טרח עליו, אלא קיבל
אותו במתנה מבורא עולם.
האם בתוך כל הערצה הזו, זכרו גם לבנות את האשיות והמידות שלו?
אם לא, אני עצוב מאוד על מה שיקרה לו ביום שהוא יאבד את התהילה….
חבל שאתה נותן דרור לדאגותיך בצורה כזו פוגענית גם אם כתבת מתוך כוונה טובה,
זה מרושע לכתוב כך על מי שאך רק ילד שלא טעם חטא ובקולו מעורר יהודים לאבינו שבשמים,
ובאשר לעתידו לא אתה ולא אף אחד אחר אחראי עליו אלא הוריו ורבותיו שיחיו, וריבונו של עולם כבר דואג לכולנו וגם ידאג לבנצי שהוא ילד עם נשמה גבוהה שניחן בכישרונות ברוכים של אחד לדור שקולו ושירתו לא תיפסק אלא רק תתעצם גם לאחר שקולו יתבגר
יפה מאוד
ממש יפה, איכותי ומעורר השראה.
יפה מאד אם כי במקומות מסוימים נראה שהוא מנסה לחקות את אברהם פריד
הוא מנסה גם לחקות את זאנוויל ווינברגר
משחיתים את הילד הזה. הופכים אותו לגאוותן. מה יהיה ביום שישתנה לו הקול?
הוא ירגיש עזוב, מרוקן. כל הסגידה הזו אליו היא על משהו שהוא לא טרח עליו, אלא קיבל
אותו במתנה מבורא עולם.
האם בתוך כל הערצה הזו, זכרו גם לבנות את האשיות והמידות שלו?
אם לא, אני עצוב מאוד על מה שיקרה לו ביום שהוא יאבד את התהילה….
חבל שאתה נותן דרור לדאגותיך בצורה כזו פוגענית גם אם כתבת מתוך כוונה טובה,
זה מרושע לכתוב כך על מי שאך רק ילד שלא טעם חטא ובקולו מעורר יהודים לאבינו שבשמים,
ובאשר לעתידו לא אתה ולא אף אחד אחר אחראי עליו אלא הוריו ורבותיו שיחיו, וריבונו של עולם כבר דואג לכולנו וגם ידאג לבנצי שהוא ילד עם נשמה גבוהה שניחן בכישרונות ברוכים של אחד לדור שקולו ושירתו לא תיפסק אלא רק תתעצם גם לאחר שקולו יתבגר