שמחה אברמצ'יק ושלומי ברנשטיין משתפים פעולה בשיר דיפ-האוס חדש: "היה הווה"
שלומי ברנשטיין אחראי על הלחן שקיבל טוויסט אלקטרוני חדשני של שמחה אברמצ'יק, בעיבוד משותף עם שרוליק מנדלסון, השיר מלווה בקליפ שצולם במהלך טיול "בין הזמנים" בגיאורגיה, בלוקיישנים מרהיבים ובבימוי של לירון אפוטה
תת רמה
נמק בבקשה