קרדיט: דובר צה"ל
דובר צה"ל בערבית עדכן היום (שבת) כי בין השעות 13:00-16:00 ציר "צאלח אלדין" שברצועת עזה ישמש למעבר הומניטרי לתושבי צפון הרצועה שטרם נעו דרומה למען שמירה על ביטחונם.
קרדיט: דובר צה"ל
חמאס ניצל את חלון ההזדמנויות ההומניטרי שצה"ל העניק לתושבי עזה, ומחבלי הארגון תקפו בירי מרגמות וטילי נ"ט את כוחות צה"ל שהגיעו לציר ועסקו בפתיחתו, זאת על מנת למנוע את פתיחתו לתנועת תושבי הרצועה. באירוע זה אין נפגעים לכוחותינו.




















