מפקד בצה"ל כינס היום את פקודיו לתפילה קצרה לפני הכניסה למערכה על העיר רפיח המעוז האחרון של חמאס בעזה. כל החיילים עמדו יחדיו בהתרגשות והאזינו לפסוקי התורה ולמילות התפילה המיוחדת.
עם סיום התפילה צעקו יחד: "יאללה לפרק את רפיח, בהצלחה לכולנו".
הערב החלה פעולת צה"ל ברפיח, מהדיווחים המתקבלים מהרצועה נראה כי מופעלת באזור עוצמת אש חריגה. תקיפות ממוקדות מהאוויר בסיוע אש ארטילרית מחפים על התקדמות הטנקים לפאתי רפיח.





















בעזרת השם נעשה ונצליח
גיבורים, ה' אתכם
רפיח= רק פיח
.
יהי רצון שהשם ישמור יגן ויצליח את חיילי ישראל ויעשה פיח מכל שוניאינו
אמן כן יהי רצון
כל אחד תפילה לחיילים
השם ישמור אותם מכל רע ויחזירם לביתם בריאים ושלמים לחיים טובים ולשלום יקרב את הרחוקים ויחזק את הקרובים ויחזירם בתשובה שלימה
מתוקים חמודים השם ישמור על כל היהודים
אהבתי את המורל שלהם..
שינצחו אמן!!
צאו לשלום ותחזרו לשלום עם בשורות טובות,אמן!
תל
אין עליכם בעולם צדיקים שלנוווווו , השם יישמור אתכםםםםםםםם
עוד מעט ביידן יטיל עליהם סנקציות…..
יאללה לפרק את רפיח תצליחו!!!חיליי צהל!!!!!!!!!!!