צילום: מצלמת רכב
268 אהבו
2 לא אהבו
וואווו…………..צריך לברך "עושה מעשה בראשית"
ואואואוואואואואו מה רבו מעשיך ה'
האיר גם את הקרקע
אם אחד כזה על עזה ואיראן אנחנו מסודרים רק ה' יכול
אם אחד כזה על עזה ואיראן אנחנו מסודרים רק ה’ יכול
יפה מאוד
וואווו…………..צריך לברך "עושה מעשה בראשית"
ואואואוואואואואו
מה רבו מעשיך ה'
האיר גם את הקרקע
אם אחד כזה על עזה ואיראן אנחנו מסודרים רק ה' יכול
אם אחד כזה על עזה ואיראן אנחנו מסודרים רק ה’ יכול
יפה מאוד