יוסף ניוקם טייל עם הבחורים וחזר עם סינגל חדש: "בנים למקום"
יוסף ג'ואי ניוקם יצא לטיול סקי עם הרב אריה וייס והבחורים ממתיבתת ווטרבורי, שם, בעקבות השיחות שלו, הלחין את 'בנים למקום' - על בסיס דברי רבי מאיר שתמיד אנחנו בנים למקום. הוא לקח את הבחורים לבצע ולצלם את השיר על קברו בעיר טבריה
ביוטיפול
פלא גדול