צילום: חיזבאללה
ארגון הטרור חיזבאללה מבין כי הסיכויים למלחמה על אדמת לבנון גדלים, והם עוברים לאיים על ישראל ולהפעיל תעמולה פסיכולוגית בניסיון למנוע את המלחמה, ולהטיל פחד על עם ישראל.
"אם המלחמה תיכפה על לבנון, ההתנגדות תילחם ללא מגבלות, ללא כללים וללא סייגים", צוטט מזכ"ל ארגון הטרור, חסן נסראללה, בסרטון שכלל כתוביות בעברית – וגם תמונות לוויין ונקודות ציון של אתרים אסטרטגיים בישראל, גם בים.
בסרטון מוצגות תמונות לוויין, בין היתר של מפרץ חיפה, כולל המפעלים הפטרוכימיים ובתי הזיקוק, וכן נמל אשדוד והכור בדימונה, והוא מסתיים עם הכיתוב: "מי שחושב על מלחמה נגדנו – יתחרט על כך".





















חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה של כל הגוים רשעים שונאי ישראל
אמן!!!!!
נסראללה, טמבל שכמותך! לא למדת היסטוריה?! אתה מתעסק עם העם הנבחר ומתרברב עם כוחי בעוצם ידי! הקב"ה אוהב את עמו ישראל וישמיד אותך בדרכיו השונות. כתוב בספרים הקדושים שלנו שהוא יגדיל את שמו על ידי השמדתך והשמדת האויבים של עמנו. בע"ה סופך קרוב ותיפגש עם ראיסי בגיהנום.
אמן!!!!
השמן הזה לא יודע להחזיק רובה
בדיוק!!!!!!!
פסוק בתהילים.. .ז" בתהילים ..
..תפור…על חסן 🔥 נסראללה..
ק מ." ..בתהילים.." מאיש חמסי..תינצרני
אשר..ח'שבו לדחות…פעמי..ימוטו..
.עליהם..🔥 גחלים באש יפילם במהמרות.. .בל יקומו..איש חמאס' רע.. ..יצדונו למדחפ'ת
(הכוונה לסינואר, הניה, וכל הזוועות של חמאס " …💔💔💔 ועוד..
..
המלחמה תלויה רק בתפילות שלנו
כל מי שקורא את זה , להדליק נר ולהתחיל לצעוק
צודק!!!!!!
ממש!!!!!!!!!!!
עכשיו
JDN אתר האויב תמשיכו לפרסם סרטוני תעמולה עאלק "אתר חרדי" תתביישו
למה????
סתום את הפה!!!
הם רק מראים את הדברים המענינים למי שרוצה לראות במקום מסונןן
אתה לא רוצה אל תכנס לאתר!!!!
מה אכפת לך יש כאלו שזה מעניין אותם ומחזק את האמונה שלהם בהקב"ה ולא בכוחי ועוצם ידי של שונאי הדת
השעועית שנשרפה לי אתמול על האש יותר מעניינת ממך, חסן נסראללה.
שכח שה' יתברך נלחם לנו,
איפה הוא חי?
הוא חי בתוך המנהרה שלו
קיבל דיכאון עצמי חחח….
איבד את השפיות שלו חחח…..
הקדוש ברוך הוא יתברך שמו..לא אמר
לממשלת ישראל, לאשפז מחבלים עם דם
על הידיים ..סמוך..לפצועים צה"ל ..בשיבא
ובהדסה, הקדוש ברוך. לא אמר תידאגו
לפלסטינים שהם ראשי החמס', לקיצבאות..ולמזונות..מביטוח לאומי..
ועוד.. המון תנאים ..טובים כאלה!!!
"אנחנו בישלנו את הדייסה ..במו ידינו..
עכשיו אנו אוכלים אותה"
,
תפסיקו להתרברב, הבחור יודע בדיוק מה הוא רוצה מעצמו ,הנשק שהוא מכין שנים יכולים לשרוף כליל את "אויבי ישראל".
רק תשובה לאבא במיידי
רע מאוד..גרוע מאוד בכל המובנים…שכל מה ..שקורא למדינת י🇮🇱ישראל, מ- 7
לאוקטובר…האויבים שלנו במזרח התיכון…בארץ ובעולם…תפסו..תחת
לאיים עלינו..השקם וערב..עם המון אומץ
ולא רואים אותנו ממטר, זה לא עושה טוב בכלל לאזרחי מדינת ישראל🇮🇱, ואסור לזלזל, באיומים של חסן
נסראללה,..שיש לו כבר צילומים ותמונות
מכל האתרים.. האסטרטגיים..והחשובים של מדינת ישראל, שכמו ב-7 לאוקטובר..
ידעו מראש הכל..אבל ציפצפו…ואמרו
שהחמס' מורתע..וגם כעת…אותו סיפור
…עד שניתפס עם המכנסיים למטה!!!
.
.
נסרללה פחדן יושב בבונקר כול היום מדבר בוא נראה
אותך במלחמה עם ישראל
אמן תמות היום