367 אהבו
24 לא אהבו
מהההההה מפחיד ומטורף לאן נגיע?
למה לא פיתחו את זה לישראל בצחוק
לא ידעתי שלסינים יש שכל יאללה מה עם הישראלים ישראל חייבת כזה דבר
הסינים הם עם מוזר עם יכולות לא נתפסים בכלכלה הם שולטיo בעלם , מסתבר שהם טובים גם בטכנולוגיה,מעין חייזרים
לא נראה לי שזה מסובך מדי זה סתם חובבנים עושים זאת
מעוניין אם יש את זה בעלי אקספרס אני עכשיו קונה… חחחח
מהההההה
מפחיד ומטורף
לאן נגיע?
למה לא פיתחו את זה לישראל בצחוק
לא ידעתי שלסינים יש שכל
יאללה מה עם הישראלים ישראל חייבת כזה דבר
הסינים הם עם מוזר עם יכולות לא נתפסים בכלכלה הם שולטיo בעלם , מסתבר שהם טובים גם בטכנולוגיה,מעין
חייזרים
לא נראה לי שזה מסובך מדי זה סתם חובבנים עושים זאת
מעוניין אם יש את זה בעלי אקספרס אני עכשיו קונה… חחחח