החזנים לייזר ברוק ויקי לאער בביצוע משותף: "ממקומך"
בימים אלו של אבלות החורבן, ימים שאנו שרויים בצער רב גם בשל החטופים וההרוגים על קידוש השם, אנו מבקשים יותר על ירושלים, על עם ישראל ועל הגאולה. לכן החליטו החזנים יקי לאער ולייזר ברוק להקליט את תפילת 'ממקומך מלכנו' בלחנו המפורסם של יוסלה רוזנבלט. עד כמה מפורסם אתם שואלים? כמה שניות לתוך היצירה ותבינו
הניגון מאד מוכר לי על מילים אחרות לא מצליח להזכר איזה
המקורי על "המבדיל" של מוצאי שבת
איזה יפה ומושקע
איזה יפה