שריפה פרצה באזור התעשייה בכפר קאסם: לוחמי האש נלחמים בהאנגרים בוערים
לוחמי האש מתחנה אזורית פתח תקווה פועלים כעת לבלימת שריפה גדולה באיזור התעשייה בכפר קאסם. מפקד המשמרת, רשף בן גרייפמן, דיווח על מספר האנגרים שבוערים ועשן רב, הוכרזה פקודת מכת אש עם תוספת רכבי כיבוי לאיזור
כל המותגים שלהם נשרפו