אבי הס, מיושבי בית המדרש בעצמו, משחרר את 'חלקנו' מתוך הערכה עמוקה ללומדי התורה, קובעי העיתים והיושבים בישיבה. דווקא בתקופה זו כשמקומם של לומדי התורה מתחזק לנגד רוחות התקופה.
"זכות מיוחדת" מוסיף אבי "להיות עסוק גם בעולם האירועים והקומזיצים, עם יושבי בית המדרש – בחורי הישיבות. אלו האירועים שהכי קרובים לליבי. בתקווה שהשיר יעצים את הערך העצמי של כל לומד תורה".
לחן, עיבוד והפקה מוזיקלית: אבי הס | צילום קליפ: שלמה בראון | יחסי ציבור: בפרונט





















אבי האלוף מפתיע כמו תמיד!!!
תמשיך כך